3 de maig 2010

El començament!

Si si si! Mi blog ya está aquí!

No vos passa de vegades que aneu pel carrer pensant en les vostres coses i de sobte vos creua el cap una idea fugaç que voldrieu escriure? Però és clar, no teniu paper, no teniu boli i segurament la idea de plasmar aquella idea passa tan ràpid com la mateixa idea… No sé si m’explico.

També em passa la dutxa. Quan em rente els cabells o simplement deixe córrer l’aigua quasi cremant (manieta tonta) mentre cante a crits alguna cançó de los 70 del tipo… Eva María se fue buscando el sol en la playa… (8), comence a divagar inconscientment sobre assumptes que són, que van ser o que podrien ser… I em fan ganes d’eixir de la dutxa tot corrents amb el cap ple de sabó i vindre fins a l’ordinador per a desfogar-me. És llavors quan me n’adone dels perills de barrejar l’aigua i la electricitat i pense que retindré la idea fins que isca de la dutxa (MEC! Mai Puc!).

Doncs bé, porte dies pegant-li voltes al assumpte. I he pensat que si el que vull és enraonar sobre qüestions que se’m passen pel cap, tal vegada hi ha gent interessada pels meus raonaments (no per que siguen meus, sinó pel fet que són raonaments). Per això he decidit crear un blog que potser només visite jo, o que potser acabe eixint fins i tot en el programa de Buenafuente, el tiempo lo dirá.

Ara bé, la primera cosa que hauré de solucionar serà el meu problema de desmemòria i aprendre a retindre informació al cap més de mitja hora. Ho aconseguiré?

Lo veremos en el próximo capítulo!

2 comentaris:

  1. jo et seguiré i em plantejaré les teues reflexions! Anim, espere que no faces honor al nostre nom i escrigues bona cosa!

    ResponElimina
  2. Ja saps com m'agrada a mi la gosseria... De fet crec que per a començar rescataré escrits d'altres époques. De les coses que van ser, que també són importants per a entendre el que és... No sé si m'explico... jajaja

    ResponElimina