13 de maig 2010

Llamps!

- Hola Jaume! Com va?
- Ei Marta! Molt bé, estudiant una miqueta... I tu?
- Doncs xopadíssima. Anava pel carrer i ha començat a ploure de sobte... Amb el sol que feia quan he sortit no he agafat paraigües i ara podrien esbandir-me sencera...
- Vaja, quina mala sort! I què feies pel carrer? No hauries d'estar estudiant?
- Ja... Però feia tant de sol... He agafat la camera i he anat al port a fer unes fotos. La mar estava preciosa!
- Qualsevol excusa et val per a no estudiar...
- Jajaja, potser... Ai, mai t'has fixat que els llamps semblen el flash d'una càmera gegant?
- Com? jajaja Crec que estàs agafant un refredat xiqueta...
- No, no... De veres! Estava al port i, abans que començara a ploure, ha hagut uns minuts de tormenta elèctrica... Cada vegada que caia un llamp era com si algú haguera fet una foto amb una càmera gegant!
- Deu estar pujan-te la calentura...
- Ara sé com deuen sentirse les coses quan jo faig les fotos...

2 comentaris:

  1. ara saps com em sent jo... Clarélie!

    ResponElimina
  2. Eh Rosa! m'acabe d'enterar que tenies un blog! Ja m'he llegit totes les entrades i he decidit enllaçar-te al meu. Fins a la pròxima entrada(d'alguns dels dos)!!

    ResponElimina